خرید تاج گل ختم خرید تاج گل نمایشگاه تهران

خرید سبد گل و عکس تاج گل برای اینکه گل فروشی پیش شما باشد.

خرید تاج گل ختم خرید تاج گل نمایشگاه تهران

خرید سبد گل و عکس تاج گل برای اینکه گل فروشی پیش شما باشد.

خرید تاج گل ختم خرید تاج گل نمایشگاه تهران

با توجه به ماشینی شدن زندگی و ارزشمند شدن ساعت و زمان باید دنبال راه هایی باشیم که از هدر رفت زمان با ارزش خودمان جلوگیری کنیم.بر همین اصل ما هم در کار خود از تکنولوژی اینترنت استفاده کردیم.
گل فروشی گل آوا با استفاده از تجربیات خود به این نتیجه رسید که بسیاری از مشتر ها برای تهیه سبد گل و تاج گل خود که جزو مرسوم ترین سفارشات گل فروشی هست متحمل زیان هایی از قبیل ترافیک سنگین شهر از دست دادن زمان چه در وقت سفارش و چه در زمان تحویل میشوند..

شماره تماس:

66269586
09388305066

عکس سبد گل خواستگاری،عکس سبد گل تولد

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

 سبد گل خواستگاری و  سبد گل تولد


در کل سبد گل یکی از بهترین هدایا برای ابراز احساسات و عواطف به دوستان و آشنایان هستش.گاهی شرایط رابطه ایی که بین دوستان یا آشنایان داریم جوری نیست که بشه هدیه ایی انتخاب کرد.


خب این دلایلی زیادی داره.مثال خود من به جشن تولد دوست دوستم دعوت شده بودم و خیلی دوست داشتم با وسیله ایی شادشون کنم اما نه از سلیقه اون دوست خبر داشتم نه از رنگ مورد علاقه.

دوستم پیشنهاد پیراهن داد ولی نه سایزشو میدونستیم و نه رنگ مورد علاقشو.برای همین بهترین راه استفاده از یک سبد گل زیبا بود.





دسته گل رز قرمز شیک




این بود که ی همچین سبد گلی با گل های متنوع مخصوصا  گل رز و گل  ژربرا که با ترکیب همدیگه یک سبد گل زیبا میشه.البته شما میتونید از رنگ های دیگه هم استفاده کنید و سبد گل با سلیقه خودتون سفارش بدید.مثلا گل ژربرا نارنجی باشه.

شما می تونید برای دیدن عکس سبد گل ها به سایت گل فروشی گل آوا مراجعه کنید.


آدرس سایت گل فروشی گل آوا  http:/www.golava.ir


در این سایت آرشیو عکس های متنوع از سبد گل وجود داره که بسته به هر نوع سلیقه میتونید سفارش بدید.

iسبد گل ها مناسب همه مجالس می باشد.سبد گل تبریک سبد گل مناسبتی و سبد گل تولد چندان فرقی نمیکنند فقط بعضی گل ها با سلیقه شما ترکیب میشوند.

سبد گل خواستگاری  سبد گل طبیعی برای خواستگاری


تماس تلگرامی برای مشاوره قیمت و دریافت نمونه کار سبد گل خواستگاری هم اینجا کلیک کنید گل فروشی گل آوا تلگرام